Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ


Πρωινό φώς μπαίνει από το παράθυρο και μου τυφλώνει τα μάτια, εμπριμέ φορέματα και μικροσκοπικοί λοβοί αυτιών
Θέλω να σηκωθώ-δεν έχω πόδια, κάνω να τους αγγίξω- τα   χέρια μου εξαφανισμένα
Σιγά-σιγά αρχίζω και θυμάμαι, είμαι ακίνητος για χρόνια, παλιό ψυγείο που άφησαν στην άκρη της ακρογιαλιάς
Η αλοιφή δεν έπιασε, γνωστό το πρόβλημα με τη σωματική επαφή
Που είναι αυτά τα χάπια που μου υποσχέθηκαν;
Θα μπορέσω να τα φτάσω;
Αντίτιμο τους το σκουριασμένο βλέμμα και οι κουραστικές

στιχομυθίες, μου είπαν  να υποχωρήσω αν θέλω  να τα καταφέρω
Ψύξη-απόψυξη συναισθημάτων  με λάδι καρύδας, Ίδιες προσπάθειες που συνεχίζονται καιρό
Άγνοια του χρόνου που απομένει
Οι ανοιξιάτικες μέρες μας κάνουν διάφανους
Ο ήλιος δεν λυπήθηκε ποτέ κανένα


                                  






3 σχόλια:

  1. η νύχτα καταπίνει το γέλιο μας, η έβδομη μέρα της δημιουργίας ήταν λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοράγια η ατίθαση19 Μαΐου 2014 στις 6:17 μ.μ.

    Αχ, μου θυμίσατε ένα σύνθετο που είχαμε βρει πέρυσι που πήγαμε για μπάνιο στην παραλία του ΚΑΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poly eystoxo sxolio gia tin proori gyransi pou prokalei i iliaki aktinovolia

    ΑπάντησηΔιαγραφή